Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Podania, wnioski i pisma można również kierować korespondencyjnie na adres:

  • Miejskie Przedszkole Nr 12 w Zgierzu
  • ul. Gałczyńskiego 30
  • 95 – 100 Zgierz
  • e – mailem: topola@wikom.pl
  • telefonicznie: 42 7165254, tel./fax:42 7161712

Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej,
  • dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

Sprawy prowadzone przez Przedszkole:

1. Edukacja: 

  • zapisy do przedszkola,
  • obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
  • wydawanie opinii o dziecku,
  • wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
  • dzienniki zajęć przedszkola.

2. Sprawy administracyjne: 

  • pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
  • wydawanie zaświadczeń,
  • wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.

3. Sprawy kadrowe: 

  • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.

4. Sprawozdawczość: 

  • raporty,
  • sprawozdania.

5. Archiwum: 

  • akta osobowe pracowników,
  • dzienniki zajęć przedszkola,
  • protokoły z posiedzeń rady pedagogicznej wraz z uchwałami,
  • zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.

6. Finanse przedszkola: 

  • Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.

Tryb załatwiania spraw:

  1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz.7.00-15.00
  2. Odpłatność za przedszkole: samodzielny referent w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń i na stronie przedszkola: www.topola@wikom.pl
  3. Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
  4. Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup zgodnie z ustalonym terminem.
  5. Dyrektor przyjmuje interesantów w godzinach:
    • Poniedziałek 8.00 – 12.00
    • Wtorek 8.00 – 12.00
    • Środa 8.00 – 12.00
    • Czwartek 8.00 – 12.00
    • Piątek 8.00 – 11.00
  6. Finanse przedszkola: główna księgowa.

Wymogi dotyczące treści korespondencji

Miejskie Przedszkole nr 12 w Zgierzu nie udziela odpowiedzi na korespondencję, w tym również otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zgodnie z ww. art. 63 § 2 K.P.A. Treść kierowanej korespondencji ( w tym również elektronicznej powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby, od której pochodzi / imię i nazwisko /
  • adresu / kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu /
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy

Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.

Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole nr 12 w Zgierzu
odpowiada: Dorota Andrzejewska-Tworek
data: 09-01-2018
wytworzył: Dorota Andrzejewska-Tworek
data: 09-01-2018
data: 09-01-2018
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-01-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 249