Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Podania, wnioski i pisma można również kierować korespondencyjnie na adres:
- Miejskie Przedszkole Nr 12 w Zgierzu
- ul. Gałczyńskiego 30
- 95 – 100 Zgierz
- e – mailem: topola@wikom.pl
- telefonicznie: 42 7165254, tel./fax:42 7161712
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
1. Edukacja:
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie opinii o dziecku,
- wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
- dzienniki zajęć przedszkola.
2. Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.
3. Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
4. Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
5. Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z posiedzeń rady pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
6. Finanse przedszkola:
- Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz.7.00-15.00
- Odpłatność za przedszkole: samodzielny referent w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń i na stronie przedszkola: www.topola@wikom.pl
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup zgodnie z ustalonym terminem.
- Dyrektor przyjmuje interesantów w godzinach:
- Poniedziałek 8.00 – 12.00
- Wtorek 8.00 – 12.00
- Środa 8.00 – 12.00
- Czwartek 8.00 – 12.00
- Piątek 8.00 – 11.00
- Finanse przedszkola: główna księgowa.
Wymogi dotyczące treści korespondencji
Miejskie Przedszkole nr 12 w Zgierzu nie udziela odpowiedzi na korespondencję, w tym również otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zgodnie z ww. art. 63 § 2 K.P.A. Treść kierowanej korespondencji ( w tym również elektronicznej powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby, od której pochodzi / imię i nazwisko /
- adresu / kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu /
- przedmiotu sprawy, której dotyczy
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-01-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 371