Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Dyrektor przedszkola przyjmuje podania, wnioski, skargi i pisma interesantów (korespondencję można kierować również drogą elektroniczną na adres: mp2@miasto.zgierz.pl)
Osoba, starająca się o wgląd do dokumentów, powinna złożyć podanie u Dyrektora Przedszkola.
Nauczyciele i pracownicy przedszkola, mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów, dotyczących spraw osobistych lub przedszkolnych, z zachowaniem ustawy o ochronie danych osobowych.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
Treść kierowanej korespondencji (w tym również elektronicznej) powinna zawierać co najmniej wskazanie: osoby, od której pochodzi /imię i nazwisko/, adresu /kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu/, przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 13-03-2025 - Edycja treści
- 26-02-2025 - Edycja treści
- 04-01-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 402